Program Tour

.Pasar Seni Ubud
 .Tegal Alang Padi Bukit
 .Gunung Batur Kintamani
   (Lunch)                                             .Pembuatan Kopi Bali  (Luwak         Coffe)
.Tapak Siring temple

Hari Ketiga
      Nusa dua Tour

.Tanjung Benoa (Water sport)
  .GWK (Garuda Wisnu Kencana)
  .Pantai Dream Land

(Shopping Souvenir)
  .Dinner

Hari Kelima
     .Oleh-oleh Khas Bali (Shopping Souvenir)
     .Spa Bali (Massage)
     .Etc
     .Antar ke Airport (Drop Airport)

Reservasi
     .Hotel & Villa
     .Bali Spa (Balines Massage)
     .Water sport
     .Dinner Cruise
     .Day Cruise
     .Etc

1. terima kasih arif..layanan yang sangat bagus...Pakej pon berpatutan bagi kami..Semoga sukses selalu-Afiq,Fiza,Arif,Raudah

Balasan
    1. sama2. saya juga ucapkan banyak2 terimakasih buat MR/MRs,Afiq,Fiza,Arif,Raudah atas kepercayaanya untuk menghantar anda berkeliling di bali... dan salam buat family/kawan semua di malaysia..

Hapus
  2. En Arif,

Family saya bercadang untuk ke Bali pada 29/8/2013 (sampai 11:25 malam) - 3/9/2013 (flight pulang jam 5 petang). Kami datang seramai 12 dewasa dan 3 kanak-kanak (umur 5 tahun) dan 2 kanak-kanak (umur 2 tahun). Boleh En. Arif cadangkan muslim tour pakej untuk kami termasuk makan dan minum tengahari & malam. Saya tidak mahu pakej ke nusa dua & dreamland. Sila hantarkan maklumat bersama harga ke email saya shahby80@yahoo.com.

Sekian - Ruby

3. Hi Arifin, Apa Khabar? thanks for very good service.we had great 4 days with arifin, our private driver. we even bring along our baby and kid, we feel so comfortable, safe and enjoyable in bali. Our trip was an amazing days where we visited GWK, Dreamland, Uluwatu, Tanah Lot, Kintamani Mountain, Coffee bali, Kuta Town and Beach, Rice Hill, barong dance, kecak dance, bali original batik house, bali coffee, painting house, gold and silver, Bali Zoo and so on...The entire experience was so awesome with many wonderful memories, videos, and photos. If my family or friends want to visit bali, i will definitely recommend him as driver.

4. Asalamulaikum En Ariffin ,boleh saya dapatkan cadangan pakej tour untuk keluarga saya ,isteri dan 4 orang anak(16 , 13 , 9 dan 2 tahun) bersama makan tengahari dan malam ,Kami sampai di airport bali pada 8.12.2013 (jam 21.40) dan flight pulang 12.12.2013 ( jam 19.45).Kami menginap di Taman Suci Hotel Jln Imam Bonjol 45.Hantarkan maklumat berserta harga yang berpatutan di email saya: noridins@yahoo.com.sg

5. Hi Ariel, thanks for gud hospitality when Kak Luna & Kak Enn in Bali, really appreciate for all the guide & information. Highly suggested to whoever want to visit Bali to use Arif's service.

Luv

Kak Luna & kak Enn (Nov 2013 Terengganu malaysia)

6. Komentar ini telah dihapus oleh pengarang.

7. Saya akan ke bali pada 23/3/2014 hingga 27/3/2014 .Boleh ke en Arif cadangkan kos muslim tour pakej termasuk makan dan minum ke email
    lina.smkap@gmail.com

8. Saya akan ke bali 06 April hingga 10 April 2014. Email saya di linggo_switch@yahoo.com.my untuk attienary. Tq :)

9. Assalamualaikum pak arif, saya akan ke bali pada hujung bulan Nov 2014. Boleh ngak pak Arif hantarin pakej2 lengkap dan murah pada email sy (naim@redbox.com.my). Saya mengharap pak arif bisa menolong saya ya. Makasih ya Pak Arif..;)

10. Salam Arif. Saya akan ke Bali pada 24 November hingga 28 November 2014. Boleh tak berikan cadangan untuk muslim tour sepanjang saya di sana. Boleh masukkan sekali kos untuk makan dan entrance fee ke tempat-tempat menarik. Saya ke sana seramai 2 orang. Terima kasih.
    Ashiharahon@yahoo.com

11. Assalamualaikum en.arif.

Saya akan ke Bali pada 28 - 31 oktober 2014. Boleh beri cadangan tempat sesuai untuk dilawati ke nadiashukri8@gmail.com.

Terima kasih.

12. Assalamualaikum Pak Arif, saya dan suami akan tiba di bali jam 12 tghari 1 November 2014 dan pulang jam 9 mlm, 4 November 2014. Kami berminat untuk private tour. Sila cadangkan itenerary dan kos ke email zawani.zulkufli@gmail.com.

13. Salam..saya dan keluarga seramai 16 orang akan ke bali 13-17 dec 2015. Boleh dapatkan full pakej (transport, makan, hotel & bayaran tempat lawatan) ke email hamizahabubakar.hab@gmail.com. Tq..

14. Komentar ini telah dihapus oleh pengarang.

15. Asalamualaikum Pak Arif kami mau libur ke Bali seramai 3 org dewasa, mengikut seperti itinery di atas 5D4N pd tahun 2015, bisa nggak di email ke saya acara ama ongkos nya... Ke email wahidah0110@yahoo.com Hari Nyepi di Bali kapan ya Pak??? Tima kasih

16. Assalamualaikum Pak Arif. Kami bercadang untuk ke bali pada 27 March - 30 March 2015.
    Boleh emailkan harga bagi tour pakej ke junaidah@umland.com.my

17. Komentar ini telah dihapus oleh pengarang.

18. Assalamualaikum Pak Arif. Family saya bercadang untuk ke Bali pada 31/5/2016 (sampai 15:05 petang) - 4/6/2016 (flight pulang jam 16.05 petang). Kami datang seramai 7 dewasa dan 3 kanak-kanak (umur 11 tahun, 7 tahun dan 9 bulan). Boleh En. Arif cadangkan muslim tour pakej untuk kami termasuk makan dan minum tengahari & malam.
    Boleh emailkan harga bagi tour pakej ke mahidahmahmood@gmail.com

19. salam pak arif, saya bercadang untuk kebali 16/3/16 ( sampai 13.25 pm )-19/3/2016 ( pulang 16.00ptg). kami datang seramai 4 dewasa. 3 kanak-kanak. ( umur 13 thn, 8 tahun, 2tahun). boleh en arif berikan harga tour pakej untuk kami termasuk makan tghari dan malam. hotel kami di kuta. emailkan di fantasysapphire87@gmail.com